کابل شبکه لگراند

۷ بازديد

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
کیفیت بالای تولید کابل شبکه

کیفیت بالای کابل شبکه لگراند برای انواع رده بندی‌ها از جمله Cat6A، Cat6 و Cat5e سیستم LCS2 مناسب بوده و تضمین کننده کارایی فوق العاده این سیستم از پچ پنل به سمت کیستون شبکه RJ45 می‌باشد.
 


کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند

انواع کابل شبکه لگراند به شرح ذیل می باشند:


1- کابل شبکه Cat6 UTP لگراند

یکی از مدل های کابل شبکه لگراند اصلی کابل Cat6 UTP است. این کابل متشکل از 8 رشته سیم با هادی مسی است. این سیم ها به صورت دو به دو به دور یکدیگر پیچانده می شوند. پهنای باند این کابل شبکه لگراند ها 1 گیگابیت بر ثانیه است و بستری مناسب را برای انتقال اطلاعات با فرکانس 250 مگا هرتز فراهم می کنند.
همچنین کابل شبکه لگراند Cat6 UTP لگراند این امکان را دارد که در فواصل کوتاه 55-37 متری، داده هایی با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه را منتقل کند. امروزه این کابل ها به حداقل استاندارد های لازم در کابل های مربوط به تجهیزات شبکه تبدیل شده اند.

 


2- کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند

این نوع کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک می باشد، دارای جنس مغزی مس و جنس روکش PVC است. متراژ حلقه کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند 500 متر می باشد. این کابل دارای کاربرد Indoor است. کاربرد این محصولات عمدتاً شبکه های خانگی و ادارات است.
به طور کلی جزو کابل های اترنت محسوب می شوند. این محصولات از جمله رایج ترین کابل شبکه لگراند مورد استفاده در شبکه می باشند که سرعت، بازدهی و پایداری لازم را برای این شبکه ها فراهم می کنند.

 


3- کابل شبکه لگراند Cat7

کابل شبکه لگراند Cat7 همانند مدل Cat6 متشکل از چهار جفت سیم است. یک جفت از این سیم ها مسئولیت انتقال اطلاعات را بر عهده دارد و یک زوج دیگر دیتا را دریافت می کند. دو جفت رشته باقی مانده نیز وظیفه خنثی سازی نویز را دارند.
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال بالاترین سرعت انتقال اطلاعات در این کابل شبکه لگراند ها 10 گیگابیت بر ثانیه با فرکانس 600 مگا هرتز است. این سرعت تا فاصله 90 متری برقرار می باشد. کابل های Cat7 در واقع همان سری پیشرفته Cat6 هستند که افت سیگنال بسیار کمتری دارند.


 
کابل های شبکه لگراند UTP و SFTP چه تفاوتی دارند؟


نمایندگی کابل شبکه لگراند UTP مخفف عبارت Unshielded Twisted Pair است و به معنی کابل هایی می باشد که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و دارای شیلد نیستند.
SFTP مخفف عبارت Screened Fully shielded Twisted Pair می باشد که منظور از آن کابل هایی است که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و غلاف کامل دارند. این کابل شبکه لگراند ها به دلیل روکش فلزی خود توانایی کاهش اثرات نویز و پارازیت را دارند.

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da %a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da %a9%d9%87 -%d9%84%da%af %d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.