درب اتوماتیک آسانسور

۲ بازديد

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

قیمت و خرید انواع درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور به دو صورت در گروه صنعتی دیارا ارائه می شوند:
1- درب اتوماتیک آسانسور سلکوم بصورت پک کامل تولید ترکیه

درب اتوماتیک آسانسور در انواع سایزها بصورت کامل در ترکیه تولید میشود و وارد کشورمان خواهد شد که در بسته بندی شیک و مطمئن ارائه می گردد.
2- درب اتوماتیک آسانسور سلکوم مکانیزم ترکیه و لته ها تولید ایران

بهترین درب اتوماتیک آسانسور مکانیزم شان در ترکیه تولید و وارد می شود ولی لته ها با انواع سایزها در ایران ایجاد میشود و داخل پک قرار خواهد گرفت.
قیمت درب اتوماتیک آسانسور لته ایران نسبت به پک کامل ترکیه قیمت بسیار مناسبی خواهد داشت و خیلی برای مشتریان مقرون بصرفه خواهد بود. در هر دو حالت فوق درب ها یکسال دارای گارانتی هستند.

 


توضیحات درب اتوماتیک آسانسور سلکوم ترک

درب اتوماتیک آسانسور در کشور ترکیه طراحی و به تولید انبوه رسیده است.این درب در دو نوع تلسکوپی و سانترال به بازار عرضه می گردد.
درب اتوماتیک آسانسور سلکوم ترک در ابعاد مختلف(۷۰ ، ۸۰ ، ۹۰ ، ۱۰۰ ، ۱۱۰)و ارتفاع های مختلف (۲ و ۲٫۱۰ متر)تولید میگردد و  تزیینات، استیل،  شیشه و رنگ بر زیبایی وتنوع این محصول میافزاید.


کیفیت درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور با طراحی زیبا و منسجم برای سریع تر شدن در عملکرد درب و آهسته باز شدن درب های سانترال و درب های تلسکوپی و همچنین با کیفیت مناسب و مطلوب و به دور از هر گونه اشتباه سیستماتیک تولید میگردد و در اختیار مشتریان قرار میگیرد.
این درب اتوماتیک آسانسور سلکوم با نصبی آسان و بدون خطا، با  عملکرد مناسب بر روی کابین آسانسور راه اندازی میشود و با داشتن قابلیت های متعدد از پرکاربرد ترین بهترین درب آسانسور محسوب می گردد.


استاندارد درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور منطبق بر استاندارد های جهانی و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و امکانات پیشرفته با درب اتوماتیک آسانسور سلکوم ایتالیا گام برمیدارد و به عنوان، یکی از بهترین سیستم های درب اتوماتیک آسانسور سلکوم دنیا و قیمت درب اتوماتیک آسانسور با رعایت استاندارد های بین المللی ، از پر کاربرد ترین دربهای اتوماتیک اسانسور در دنیا شناخته شده است.

 

 

درب اتوماتیک آسانسور

گروه صنعتی دیارا با پرسنل مجرب و متخصص و استفاده از امکانات و تکنولوژی به روز ، در جهت هرچه بهتر شدن خدمات آسانسور در کشور گام برداشته است و با در دست داشتن بسیاری از برندهای مطرح در این صنعت ، توانسته است رضایتمندی بسیاری را به ارمغان بیاورد.


قیمت درب اتوماتیک آسانسور

با توجه به وارداتی بودن درب اتوماتیک آسانسور این دربها نسبت به درب های آسانسور اتوماتیک موجود در کشور دارای قیمت نسبتا بالاتر خواهند اشت و همچنین البته کیفیت بالاتری دارند.این درب اتوماتیک آسانسور سلکوم با الگو قراردادن درب سلکوم ایتالیا می تواند جایگزینی مناسب برای درب اتوماتیک آسانسور سلکوم ایتالیا محسوب گردد.


چگونه می توانیم قیمت درب آسانسور به صورت اصلی خریداری نمائیم؟

درب اتوماتیک آسانسور  که از پر کابردترین درب های موجود در بازار به می باشد که دارای از اهمیت بسیار برخوردار است که باید به آن توجه نمود و همین تقاضای متعدد باعث شده است که نظر دلال ها را هم به سمت خود جلب نماید که متاسفانه به خاطر وارداتی بودن عرضه این کالا را برای آنها راحتتر کرده است و با مونتاژ این درب اتوماتیک آسانسور سلکوم و کاهش کمی از قیمت که به نفع خودشان میباشد نه مشتریان، نظر خریداران را جلب مینماید و کالای تقلبی را به جای اصلی بفروش میرساند.
ما در گروه صنعتی دیارا با داشتن کادری مجرب و توانمند به شما این اطمینان را میدهیم که کالایی با کیفیت و ضمانت و اصلی را ارائه خواهیم داد و رضایت شما عزیزان که جز اهداف اصلی این مجموعه است را جلب می نماییم.

 

*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 

https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator

 


 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.