درب آسانسور

۲ بازديد

درب آسانسور

درب  آسانسور

 

درب آسانسور یک پروسه بسیار مهم است و انتخاب یک درب مناسب برای افزایش کارایی و ایمنی آسانسور حرف اول را می زند. از این رو باید بین درب های مختلف موجود در بازار، با شناختی که نسبت به انواع این درب ها و کارایی های آن ها وجود دارد، بهترین نوع آن انتخاب و نصب شود. در کنار انتخاب درب مناسب، نصب و راه اندازی این درب ها هم اهمیت زیادی دارد و باید حتما به یک مرکز تخصصی سپرده شود. درب های مورد استفاده برای آسانسور ها هم شامل درب کابین و هم درب های طبقات می شود که مجموعه این انواع درب آسانسور ها با هم سوار می شوند و عملکردشان به دنبال هم است.


 

درب کابین دربی است که روی کابین سوار می شود و درب های طبقات نیز در هر طبقه که آسانسور توقف دارد، نصب می شود. در کنار این دسته بندی، تمامی این درب های کابین و طبقات شامل انواع درب های آسانسور و نیمه اتوماتیک نیز می شوند. استفاده از درب اتوماتیک برای آسانسور می تواند مزیت های زیادی داشته باشد. با این حال همین درب های اتوماتیک آسانسور هم انواع مختلفی دارند که باید برای انتخاب بهترین درب از لحاظ ایمنی و کارایی، با انواع این درب ها آشنا بود. در ادامه می خواهیم با بررسی انواع درب های مورد استفاده برای آسانسور ها، با انواع درب های اتوماتیک موجود نیز آشنا شویم.


درب تمام اتوماتیک آسانسور چیست و چه تفاوتی با لولایی دارد ؟
درب آسانسور دارای تفاوت زیادی است زیرا جمعیت انسان ها روز به روز در حال افزایش است به همین دلیل دیگر مانند گذشته نمی توانند خانه حیاط دار داشته باشند و باید در آپارتمان های چند طبقه زندگی کنند. بنابراین برای سهولت در رفت و آمد در این ساختمان ها نیاز به آسانسور خواهند داشت. یکی از اجزای مهم در آسانسور که ایمنی آن را نیز تأمین می کند، درب آسانسور است. درب آسانسور در ایران بهترین انتخاب برای آسانسور خانه ی شما خواهد بود.


درب آسانسور برای اینکه شاهد خسارت مالی و حتی جانی نباشید شما باید حتماً‌ در هنگام نصب و سوار کردن درب آسانسور دقت کافی داشته باشید. به همین دلیل گفته می شود که یکی از وظایف اصلی درب آسانسور حفظ امنیت و ایمنی افراد است. زیرا باعث تفکیک فضا و قطع دسترسی به محیط های خطرناک می شود.
یکی دیگر از مزیت های درب آسانسور این است که باعث زیبای محیط اطراف می شود. بد نیست بدانید که هر سیستم آسانسور دارای دو نوع درب است، درب طبقه و درب کابین

میزان درب طبقه ها به تعداد طبقات ساختمان بستگی دارد. در این مقاله در مورد قیمت درب آسانسور و تفاوت آن با درب لولایی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

بررسی کامل انواع درب آسانسور و قیمت انواع درب

درب آسانسور یکی از اجزای مهم آسانسور از نظر ایمنی و کارکرد، درب اتوماتیک آسانسور(Elevator door) است. نصب و سوار کردن درب آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت بی دقتی در نصب اجزای مختلف درب آسانسور می‌توان شاهد بروز خسارت‌های مالی فراوان و حتی جانی بود. بر همین اساس مهم‌ترین وظیفه‌ی درب‌های آسانسور، تامین امنیت مسافران از طریق تفکیک فضا و قطع دسترسی به محیط‌های خطرناک است. همچنین نباید از جنبه تزییتی درب های اسانسور در کنار ایمنی آن غافل شد.بهترین درب آسانسور بر اساس موارد مختلفی طبقه بندی می‌شوند که در هر سیستم آسانسور دو نوع درب طبقه و درب کابین وجود دارد. تعداد درب طبقه به تعداد توقف‌های موجود در ساختمان بستگی دارد.

 

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

 

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 


 

 
 


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.