کابل شبکه لگراند

۶ بازديد

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
کیفیت بالای تولید کابل شبکه

کیفیت بالای کابل شبکه لگراند برای انواع رده بندی‌ها از جمله Cat6A، Cat6 و Cat5e سیستم LCS2 مناسب بوده و تضمین کننده کارایی فوق العاده این سیستم از پچ پنل به سمت کیستون شبکه RJ45 می‌باشد.
 


کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند

انواع کابل شبکه لگراند به شرح ذیل می باشند:


1- کابل شبکه Cat6 UTP لگراند

یکی از مدل های کابل شبکه لگراند اصلی کابل Cat6 UTP است. این کابل متشکل از 8 رشته سیم با هادی مسی است. این سیم ها به صورت دو به دو به دور یکدیگر پیچانده می شوند. پهنای باند این کابل شبکه لگراند ها 1 گیگابیت بر ثانیه است و بستری مناسب را برای انتقال اطلاعات با فرکانس 250 مگا هرتز فراهم می کنند.
همچنین کابل شبکه لگراند Cat6 UTP لگراند این امکان را دارد که در فواصل کوتاه 55-37 متری، داده هایی با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه را منتقل کند. امروزه این کابل ها به حداقل استاندارد های لازم در کابل های مربوط به تجهیزات شبکه تبدیل شده اند.

 


2- کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند

این نوع کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک می باشد، دارای جنس مغزی مس و جنس روکش PVC است. متراژ حلقه کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند 500 متر می باشد. این کابل دارای کاربرد Indoor است. کاربرد این محصولات عمدتاً شبکه های خانگی و ادارات است.
به طور کلی جزو کابل های اترنت محسوب می شوند. این محصولات از جمله رایج ترین کابل شبکه لگراند مورد استفاده در شبکه می باشند که سرعت، بازدهی و پایداری لازم را برای این شبکه ها فراهم می کنند.

 


3- کابل شبکه لگراند Cat7

کابل شبکه لگراند Cat7 همانند مدل Cat6 متشکل از چهار جفت سیم است. یک جفت از این سیم ها مسئولیت انتقال اطلاعات را بر عهده دارد و یک زوج دیگر دیتا را دریافت می کند. دو جفت رشته باقی مانده نیز وظیفه خنثی سازی نویز را دارند.
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال بالاترین سرعت انتقال اطلاعات در این کابل شبکه لگراند ها 10 گیگابیت بر ثانیه با فرکانس 600 مگا هرتز است. این سرعت تا فاصله 90 متری برقرار می باشد. کابل های Cat7 در واقع همان سری پیشرفته Cat6 هستند که افت سیگنال بسیار کمتری دارند.


 
کابل های شبکه لگراند UTP و SFTP چه تفاوتی دارند؟


نمایندگی کابل شبکه لگراند UTP مخفف عبارت Unshielded Twisted Pair است و به معنی کابل هایی می باشد که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و دارای شیلد نیستند.
SFTP مخفف عبارت Screened Fully shielded Twisted Pair می باشد که منظور از آن کابل هایی است که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و غلاف کامل دارند. این کابل شبکه لگراند ها به دلیل روکش فلزی خود توانایی کاهش اثرات نویز و پارازیت را دارند.

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da %a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da %a9%d9%87 -%d9%84%da%af %d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

درب آسانسور

۰ بازديد

درب آسانسور

درب  آسانسور

 مزیت های استفاده از درب‌های اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور دارای مزایای بسیاری میباشد. بعد از آشنایی کلی با انواع درب های اتوماتیکی که می توان برای آسانسور ساختمان های مختلف از آن ها استفاده کرد، می توان به برخی مزیت های کاربرد درب اتوماتیک برای آسانسور نیز اشاره کرد. استفاده از درب های اتوماتیک آسانسور در سازه های مدرن تر موجب افزایش کارایی و امنیت آسانسور ها شده است. این درب ها سرعت بسیار بالا تری دارند و سر و صدای آن ها در زمان جا به جایی افراد در کابین آسانسور بین طبقات، بسیار کم است.

از طرفی استفاده از این درب ها به نسبت راحت تر است. زیبایی و مدرن بودن از دیگر مزیت های درب آسانسور در ایران است. افزایش امنیت و بهبود کاربری درب هایی که از نوع اتوماتیک هستند هم از دیگر مزیت های قابل توجه درب های اتوماتیک است.


معایب درب های اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور دارای معایبی نیز میباشد و در کنار مزیت های ذکر شده برای استفاده از درب آسانسور این درب ها در مواردی مشکلاتی نیز دارند. خصوصا اگر در زمان انتخاب و خرید آن ها به اصول ایمنی، نوع ساختمان و میزان فضا و تردد آن توجه نشود. از طرفی اگر نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک به درستی انجام نشود، به هم خوردن تنظیمات این درب ها یا بروز برخی نقص های فنی در این درب ها کار را برای ساکنین مشکل می کند.

برای انتخاب انواع درب آسانسور باید دقت زیادی به خرج داد، چرا که استفاده از درب های نامناسب و بی کیفیت می تواند علاوه بر هدر دادن هزینه، امنیت ساکنین را هم به خطر بیاندازد. مشکلاتی نظیر از کار افتادن چشمی آسانسور یا به خوردن تنظیمات از جمله معایب درب های اتوماتیک است.

نصب و راه اندازی این درب آسانسور ها نیز به مهارت بسیار بیشتری نیاز دارد و کوچک ترین خطایی می تواند مشکلات عمده ای را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل برای انتخاب، نصب، راه اندازی و تعمیر درب‌های اتوماتیک آسانسور حتما از مراکز تخصصی مانند مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید تا از بروز مشکلات جبران ناپذیر جلوگیری کنید.


قیمت درب آسانسور

باید در نظر داشت که:
قیمت روز درب آسانسور  وارداتی به دلیل بهره گیری از فناوری و تکنولوژی بسیار پیشرفته، استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت بالا مطمئنا از قیمت روز درب آسانسورهای تولید داخلی همواره بیشتر می باشد.
علاوه بر درب های آسانسور که باید دارای کیفیت بالایی باشند، دیگر قطعات بکار گرفته در صنعت آسانسور نیز باید دارای استاندارد باشند.


عوامل موثر بر قیمت درب آسانسور

قیمت درب آسانسور با توجه به سایز درب های آسانسور که از پر فروش ترین سایز درب ها می‌توان به سه سایز 70 و 80 و 90 اشاره کرد متفاوت است. و از عوامل موثر دیگر بر قیمت درب آسانسور می‌توان به برند درب و نوع درب های آسانسور اشاره کرد که قیمت درب های آسانسور تمام اتوماتیک نسبت به درب های نیمه اتوماتیک گران تر است.

درب‌های طبقات مشهود‌ترین بخش بیرونی آسانسور می‌باشند و علاوه بر ایمنی، جنبه‌ی زیبایی نیز دارند. به همین منظور در طراحی آنها از مواد مختلف از جمله آهن، استیل، شیشه ای و... در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده می‌گردد تا با معماری بنا هماهنگ گردند.

ارتفاع درب طبقات معمولا ۱۹۵ سانتی‌متر است. قیمت درب آسانسور حتما باید دارای شیشه جهت نمایش حضور کابین در طبقه باشند. در انتخاب و طراحی درب کابین توجه به حداقل زمان باز و بسته شدن و عرض مناسب بسیار ضروری می‌باشد. در طراحی آسانسور با توجه به معماری بنا می‌توان برای کابین یک درب یا دو درب(مجاور یا متقابل) در نظر گرفت. قبل از خرید لوازم آسانسور می‌توانید از پشتیبانی فنی کلمان مشاوره تخصصی دریافت کنید.

به بهترین درب آسانسور هایی که در یک راستا باز و بسته می شوند (چپ یا راست) و با داشتن مکانیزم(که در اصطلاح کمان درب باز کن و متعلقات درب لولائی ) را باز می کند درب کابین نیمه اتوماتیک می گویند (به دلیل آنکه این مکانیزم فقط قفل درب طبقه لولائی را باز می کند و باید درب طبقه آسانسور را با دست باز شود نیمه اتوماتیک می نامند). و مکانیزم بازشدن آن به سه دسته تقسیم بندی می شوند؛ چپ باز شو ؛راست بازشو،مرکز بازشو (سنترال)

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6



 



 


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
 

 

 

 

درب اتوماتیک آسانسور

۰ بازديد

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

ویژگی های درب کابین ویتور wittur

- درب اتوماتیک آسانسور دارای نصب سریع و آسان درب کابین ویتور بر روی کابین آسانسور
- تمامی اجزا بر اساس ترتیب مونتاژ بسته بندی شده است. لوازم هر جز در بسته های جداگانه قابل دسترسی میباشند
- درب اتوماتیک آسانسور ویتور با نصب راحت و بدون خطا و قطعات از پیش مونتاژ شده میباشد مانند:سیل پا خور و نصب چهار چوب آن بدون نیاز به جعبه ابزار پیشرفته میباشد
- قابلیت تست گرفتن مکانیزم سردرب اتومات کابین میباشد
- درب اتوماتیک آسانسور ویتور طراحی یکپارچه جهت تسریع و آهسته باز شدن درب های سانترال و درب های تلسکوپی جهت ممانعت از ایجاد هر گونه اشتباه است
- درب اتوماتیک آسانسور به گونه ای طراحی میشود که تنظیمات اضافی آن حذف گردد.
- نصب درب اتوماتیک آسانسور ویتور توسط یک نصاب شامل بیرون آوردن از جعبه میباشد و مونتاژ و نصب حداکثر 60 دقیقه زمان میبرد و در قیمت درب اتوماتیک آسانسور دارد برای درب طبقه ویتور 48 دقیقه پیش بینی میشود.

 


خرید و فروش درب اتوماتیک آسانسور

در  درب اتوماتیک آسانسور می توانید با مشاوران گروه صنعتی دیارا در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا رایگان از مشاوره های تخصصی مجموعه ما استفاده نمایید.

 

 


کاتالوگ درب سلکوم

کاتالوگ درب سلکوم برای بهتر و دقیق تر بودن نصب آسانسور باید از مشخصات فنی قطعات آسانسور آگاه باشیم تا بتوانیم هم در طراحی درب سلکوم و هم نقشه کشی آسانسور از آنها استفاده نماییم و هم اینکه می توان در انتخاب کردن قطعات مناسب آسانسور نیز از این مشخصات فنی و کاتالوگ درب سلکوم استفاده نماییم و بهترین قطعات را برای آسانسور مربوطه انتخاب نماییم. در این بخش ما کاتالوگ درب سلکوم بسیاری از قطعات مهم درب اتوماتیک آسانسور با برندهای معتبر را گردآوری کرده ایم که شما می توانید این مشخصات فنی بهمراه کاتالوگ درب سلکوم را دانلود نموده و از اطلاعات آن در نصب آسانسور خود استفاده کنید.

 

 

 

*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

قیمت درب آسانسور

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

قطعات آسانسور

۰ بازديد

قطعات آسانسور

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
براکت

براکت یک قطعه مکانیکی است که اتصال بین ریل و سازه چاه آسانسور را برقرار میکند.قطعات آسانسور اتصال جوشی ریل به سازه ممنوع است و حتما باید از طریقی قابل دمونتاژ و رگلاژ بصورت لقمه و براکت برقرار شود. براکت ها از یک سمت به سازه محکم شده و از سمت دیگر از طریق لقمه و پیچ و مهره ریل ها را محکم در جای خود نگه می دارند.


سیم بکسل آسانسور

یکی دیگر از مهمترین قطعات آسانسور در بخش مکانیکال سیم بکسل است. سیم بکسل آسانسور طناب فولادی است که درارای مقاومت کافی برای تحمل کشش ناشی از وزن کابین و وزنه های تعادل می باشد. سیم بکسل ها کل بار را تحمل کرده و با ضریب اطمینان بالایی در طراحی آسانسور و قیمت قطعات آسانسور لحاظ می شوند.


قلاب بکسل

در قطعات آسانسور اتصال سیم بکسل با هر یک از دو سمت کابین یا وزنه در آسانسور کششی، یا کابین و پایه جک در آسانسور هیدرولیک از طریق فلاب بکسل صورت می گیرد. قلاب بکسل ها بعنوان قطعات مکانیکی آسانسور تلقی شده و باید بتوانند سیم بکسل را در قسمت اتصال از خطر شکستگی و گسست حففظ کنند.


فلکه ها


فلکه ها در دو بخش در آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند. در آسانسورهای جک در کنار غیرمستقیم یک فلکه روی جک تعبیه می شود تا سیم بکسل از روی آن عبور کند. در قطعات آسانسور و آسانسورهای کششی معمولا یک فلکه روی موتور تعبیه شده و بسته به نوع سیستم برای تنظیم مسیر سیم بکسل از فلکه های دیگر نیز استفاده می شود.


وزنه تعادل و قاب


یکی از مهمترین قطعات آسانسور کششی وزنه تعادل است. التبته وزنه تعادل در برخی از مدل های هیدرولیک نیز کاربرد دارد. وزنه های تعادل در سیستم های کششی برای کمک به موتور برای جابجایی کابین مورد استفاده قرار می گیرند. این وزنه ها ممکن است از جنس چدن، سیمان یا موارد دیگر انتخاب شوند. محاسبه وزن وزنه های تعادل از اهمیت بالایی برخوردار است. کاربرد قطعات آسانسور جرم وزنه های تعادل به اندازه وزن کابین خالی و نیمی از ظرفیت نامی آسانسور در  لیست قطعات آسانسور کششی در نظر گرفته می شود.

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts


 







تلفن تماس:
09128508137
02146839105- 6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

 

کابل شبکه بلدن

۰ بازديد

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن
کابل شبکه بلدن فیبر نوری

کابل شبکه بلدن فیبر نوری به این خاطر که جهان به پهنای باند بیشتری نیاز دارد و همچنان برای رسیدن به آن عطش دارد که این موجب می‌شود تا طراحی کابل‌های شبکه‌ی فیبر نوری افزایش یافته و به دنبال حتی قیمت کابل شبکه بلدن که از نوع فیبر نوری است، کاهش داشته باشد. بیایید با تعدادی از مزایای کابل فیبر نوری که توسط بلدن طراحی شده‌اند، آشنا شویم.


 
مزایای کابل فیبر نوری

کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg پشتیبانی از پهنای باند بالا: در حال حاضر برای پهنای باند هیچ فناوری بهتر از فیبر نوری وجود ندارد. همچنین عملکرد کابل شبکه بلدن توسط خود سیم و اجزا آن محدود نخواهد شد.
ایمنی ذاتی فیبر نوری: کابل شبکه بلدن خصوصا نوع فیبر نوری آن ایمنی بسیاری بالایی دارند.
بی‌خطر بودن:کابل شبکه بلدن cat5 از آنجا که در این کابل‌ها برق در انتقال داده‌ها دخیل نمی‌باشد و داده‌ها از طریق نور منتقل می‌شوند، می‌توان به بی‌خطر بودن آن‌ها نیز اشاره کرد.


کابل شبکه بلدن مقاوم بودن در برابر نوسانات آب و دما: فیبرهای نوری تحت تاثیر تغییرات دما، آب و هوای بد و رطوبت قرار نمی‌گیرند. به عنوان مثال در صورت تماس با آب باران، ارتباط مانند گذشته همچنان برقرار خواهد ماند.
فاقد تداخل الکترومغناطیس: کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg فیبرهای نوری تحت تاثیر EMI قرار نگرفته و می‌توانید از آن‌ها در کنار تجهیزات صنعتی استفاده کنید.


 
خرید کابل شبکه بلدن

خرید کابل شبکه بلدن چندان آسان نمی‌باشد. مجموعه‌ی عظیمی از کابل شبکه بلدن در انوع مختلف وجود دارد که شما می‌توانید در اختیار داشته باشید. این کابل‌ها علاوه بر تفاوت در نوع، در طول‌های مختلف، رنگ‌های متنوع و... نیز به بازار ارائه می‌شوند. خرید یک کابل شبکه بلدن cat5 بسیار مهم بوده و نکات حیاتی را در بر می‌گیرد که اگر با آگاهی کافی اقدام نکنید هزینه‌های اضافی زیادی نیز پرداخت خواهید کرد.
 
 


موارد ضروری کابل شبکه

کابل شبکه بلدن این روزها از کابل شبکه بلدن استفاده‌های فراوانی می‌شود، حتی در مکان‌هایی که مجهز به مودم روتر بوده و اتصالات از طریق وایفای صورت می‌گیرد نیز گزینه‌های اتصال با کابل شبکه بلدن نیز وجود دارد.نمایندگی کابل شبکه بلدن مدل‌های مختلف از مودم‌ها دارای تعداد پورت‌های متفاوتی برای کابل‌ها هستند و هرچه مودم روتر شما بزرگتر باشد تعداد بیشتری پورت LAN در اختیار خواهید داشت.

 

 

اگرچه وایفای‌ها در حال پیشرفت هستند و سطوح بالاتری از اتصال را ارائه می‌دهند، کابل شبکه بلدن نیز در همین راه قرار دارند و مزایای متمایزی را ارائه می‌دهند. کابل شبکه بلدن cat6 sftp یکی از مواردی که برای خرید کابل شبکه بلدن باید در نظر داشته باشید فاصله از مودم روتر است که باید براساس آن فاصله اندازه‌ی درستی برای کابل انتخاب کنید. هرچند که کابل‌ها در اندازه‌های بسیار متنوعی وجود دارد و شما با هر نیازی که باشید، می‌توانند آن را تامین کنند.

 

 

*برای دیدن کابل شبکه بلدن کلیک نمایید

 

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%a8%d9%84%d8%af%d9%86/

 

تلفن تماس:

09120311138


02133117592



 


سایت:
https://rayancable.com/

 

کابل شبکه بلدن
نمایندگی کابل شبکه بلدن
کابل شبکه بلدن cat6 sftp
کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg
کابل شبکه بلدن cat5

 

 

 

کابل شبکه لگراند

۰ بازديد

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند


کابل های شبکه لگراند UTP و SFTP چه تفاوتی دارند؟


UTP مخفف عبارت Unshielded Twisted Pair است و به معنی کابل هایی می باشد که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و دارای شیلد نیستند.
SFTP مخفف عبارت Screened Fully shielded Twisted Pair می باشد که منظور از آن کابل شبکه لگراند است که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و غلاف کامل دارند. این کابل ها به دلیل روکش فلزی خود توانایی کاهش اثرات نویز و پارازیت را دارند.
منظور از شیلد کامل این است که این مدل از کابل شبکه لگراند علاوه بر اینکه دارای یک پوشش کلی می باشد، تک تک زوج سیم های پیچانده شده به دور یکدیگر در آن نیز دارای پوششی از جنس فویل می باشند.
 


 
کاربرد انواع کابل شبکه لگراند


کابل شبکه لگراند utp
کابل شبکه  UTP مناسب برای ساختمان های مسکونی می باشدکابل شبکه لگراند که به نظر آلودگی فرکانسی و سیگنالی کاملاً پاک هستند.


کابل شبکه لگراند FTP
در انواع کابل شبکه لگراند کابل شبکه FTP مناسب برای ساختمان های اداری مانند: بیمارستان ها، مراکز خرید، دفاتر شرکت ها و… می باشد که ریسک آلودگی فرکانسی دارند ولی این آلودگی جدی نمی باشد.


 
کابل شبکه لگراند SFTP
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک مناسب برای محیط های صنعتی مانند: پالایشگاه ها، سایت صنایع سنگین، سالن مونتاژ خودرو و… است که آلوده به برق سه فاز هستند.
 


روکش کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند از لحاظ روکش نیز دارای دسته بندی می باشد. تمامی کابل ها دارای یک روکش از جنس پلاستیک یا PVC است.
این روکش ها از نوع معمولی یا ضد اشتعال LSZH می باشند. این روکش باید دارای استحکام کافی باشد تا در زمان کابل کشی شبکه دچار پارگی نشود.


کابل شبکه لگراندروکش دیگری که برای این کابل ها استفاده می شود فویل و شیلد می باشد. این روکش ها جهت محافظت از کابل در برابر ضربه و نویز روی کابل کشیده می شوند.
روکش فویل در دو روش یا ترکیبی از دو نوع بر روی کابل قرار می گیرد. سیم تخلیه جهت سهولت در نصب ارت کابل و تخلیه بار می باشد.
مدل اول کل سیم ها رو پوشش می دهد و مدل دوم زوج سیم ها را در بر می گیرد.


 
معرفی کابل شبکه و پچ کورد لگراند اصل

این نوع پچ کورد تولید شده توسط برند لگراند ( LEGRAND ) در فرانسه می باشد.
امروزه این شرکت و نمایندگی کابل شبکه لگراند یکی از مجهز ترین و معروف ترین تولیدکننده تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه است.
این برند در بین کاربران پرطرفدار بوده و در ایران از پر فروش ترین برند ها به حساب می آید.
لگراند محصولات خود را با حساسیت و ظرافت بالا در اقسام مختلفی تولید می کند و در بازار به عرضه می گذارد.
کاربران با استفاده از کابل شبکه لگراند و پچ کورد ارتباطی میان سیستم ها ایجاد می کنند تا امکان جابه جایی اشکال مختلف اطلاعات بین آن ها شکل گیرد.


کابل شبکه لگرانددر محصولات این برند تنوع زیادی در استاندارد های پشتیبانی شده، رنگ های گوناگون و حذف نویز دیده می شود.
به همین دلیل است که این برند در بین برترین برندها در ایران قرار گیرد.
محصولات آن با مناسب ترین قیمت در بازار قابل تهیه هستند.

 



 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da %a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87 -%d9%84%da%af %d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09120311138
02133117592

 

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

کابل شبکه نگزنس

۰ بازديد

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس

هنگام خرید کابل شبکه نگزنس و نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس فاکتورهایی از قبیل:
- کارایی
- سازگاری
- حفاظ دار یا غیر محافظ
- رشته یا جامد
- طول کابل
- رنگ کابل
- بودجه مورد نظر
و مهترین فاکتور برند و نمایندگی فروشی است کابل شبکه نگزنس که از آن محصول را خریداری میکنید.
 
 


کابل شبکه نگزنس cat6 sftp

کابل شبکه نگزنس cat6 sftp به نوعی یک پل ارتباطی بین سیستم‌ها است تا بتوانند اطلاعات را رد و بدل کنند. این نوع کابل شبکه نگزنسهیچگونه تغییری در داده‌ها ایجاد نمی‌کنند و تنها برای جابه جایی اطلاعات استفاده می‌شوند. کابل های شبکه نگزنس در مدل‌ها و استاندارد‌های مختلفی ساخته می‌شود که بسته به سرعت شبکه برای انتقال داده و همچنین دستگاه مورد استفاده انتخاب می‌شود.
 


این کابل شبکه نگزنس از نوع SFTP یا به صورت دقیق تر SF/UTP است، بدین معنی که به دور زوج های به هم تابیده آن، یک لایه شیلد بافته شده و یک لایه فویل قرار دارد. بنابراین کابل SFTP نگزنس بیشتر مناسب استفاده در تجهیزات شبکه SFTP و FTP است.لیست قیمت کابل شبکه نگزنس استفاده از شیلد در این کابل باعث می شود که به خوبی توانایی حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی (EMI) را داشته باشد. این کابل از نظر حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی از کیفیت خوبی برخوردار است.


 
کابل شبکه نگزنس وارداتی

کابل شبکه نگزنس وارداتی محصول شرکت نگزنس فرانسه میباشد که بیشترین سازگاری با تجهیزات نگزنس را داراست این کابل سازگار با تمام استانداردهای کابل CAT6 و دارای پوشش شیلد و فویل آلومینیومی می باشد.
این کابل شبکه نگزنس تست شده برای انتقال دیتا تا 350MHz را دارد این کابل با روکش نارنجی نسوز(LSZH) میتواند گزینه مناسبی برای کابل کشی شبکه در محیط های داخلی باشد.


این کابل شبکه نگزنس اصل با نمونه های بی کیفیت و غیر اصلی در بازار یافت می شود  و باعث خراب شدن وجهه نگزنس در ایران شده گرچه مدل های تولیدی فرانسه از کمیاب ترین و با کیفیت ترین کابل های ایران هستند.

 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09120311138
02133117592




سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

داربست

۰ بازديد

داربست 

|انواع داربست|قیمت داربست| اجاره داربست|داربست فروشی|قیمت داربست فلزی |داربست فلزی چیست|  

داربست

 

مشاوره با ما : 09124034925

 

 

چه سئوالاتی که در مورد داربست فلزی می خواهید بدانید؟


داربست غرب تهران جزو یکی از مهمترین ابزارهایی است که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرد.
توجه به اصول زدن داربست و استفاده درست از هر کدام از انواع داربست ها بسیار مهم و حیاتی است داربست ضامن سلامتی و جان کارگرانی است که بر روی آن مشغول به کار هستند.
داربست توجه به این مسئله توجه به جان انسان هاست حتی عابرین و انسان هایی که از محدوده ساختمان سازی عبور میکنند ممکن است جانشان در خطر باشد اگر به اصول درست برپا کردن  اجاره داربست پایبند نباشیم.


داربست فلزی


داربست غرب تهران  فقط یک سازه موقت فلزی و یا چوبی است که برای حمایت از سازه اصلی مورد استفاده قرار می *******د.
و در عین حال به عنوان بستر یا یک پایه برای کارگران در حین انجام کارهای ساختمانی عمل می کند.
با توجه به نوع کار ساخت و ساز، از انواع  قیمت دربست مختلفی از داربست ها استفاده می شود.
داربست فروشی باید به خوبی مونتاژ شود، مستحکم باشد تا از کارگران و دیگر مصالح ساختمانی که بر روی آن قرار میگیرند، حمایت کند.

 

انواع داربست چیست؟

داربست غرب تهران انواع مختلفی دارد که هر کدام دلیل مشخص و کاربردی جهت اجرا به مخاطب می دهد .
که اولین نوع آن داربست مثالثی می باشد .
این نوع از داربست فلزی بیشتر از فریم های مثلثی ایجاد گشته که در قالب نر و ماده می باشد .
فریم در این حالت داربست در سه اندازه ی ۵/۰ و۷۵/۰ و ۱ متری تولید و عرضه می گردد که به دلیل جایگذاری سرجک های قابل رگلاژ برای تمامی ارتفاعات قابل نصب می باشد.


و همچنین یکی  از انواع داربست از فریم های ۱۲۰ سانتی در دو شکل مثلثی یا مربعی به کار گرفته می شود .
سهولت از نظر کارایی و سرعت کار با آن از مزایای این نوع داربست می باشد .
و عمده دلیل استفاده از آن عدم نیاز به کارگران ماهر در جهت داربست  این نوع می باشد .

 

داربست چکشی ستاره ای

نوع دوم داربست چکشی ستاره ای می باشد که از پایه های قائم و تکیه های افقی در اندازه های گوناگون می باشد این نوع داربست نیز به دلیل نوع ساخت مهندسی داربست برای هر ارتفاع و اختلاف ترازی قابل تنظیم می باشد .
در ضمن اتصالات پایه داربست بوسیله ی مغزی و پین قابل انجام می باشد . این مدل نیز از نظر کارایی بسیار سهل و سرعت کار آن بالا می باشد.

 


داربست بیشتر در نمای ساختمان ها هم از این نوع داربست استفاده می شود و مهمترین مزایای آن حمل راحت به دلیل سبک بودن و اینکه بدونه مهارت زیاد نیز قابل استفاده می باشد .


و همچنین سرعت مونتاژ در این مدل داربست   بسیار سریعتر از مدل های دیگر آن می باشد .
مدل سوم به داربست چکشی کاسه ای اختصاص دارد که شباهت فراوانی به  انواع داربست چکشی ستاره ای دارد .
البته داربست مثلثی قابل مقایسه با داربست چکشی کاسه ای نمی باشد و همین نکته باعث گردیده تا از نظر ایمنی و کاربری با وجود ساختار مشابه کاربرد کمتری دارد.

 

 

*برای دیدن سایت داربست کلیک نمایید.

 

https://darbastbashiri.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/


 

 
تلفن تماس:
09124034925
09918535721

 
سایت:
https://darbastbashiri.ir

 

داربست

انواع داربست
قیمت داربست
داربست فروشی
اجاره داربست
قیمت داربست فلزی
داربست فلزی چیست

 

 

 

درب اتوماتیک آسانسور

۰ بازديد

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور سلکوم ایتالیا
درب سلکوم ایتالیا (Elevator landing door selecom)    

درباره شرکت درب سلکوم :

درب اتوماتیک آسانسور توسط شرکت سلکوم ایتالیا بزرگترین سازنده دربهای اتوماتیک اسانسوردر دنیا (در کارخانجات ایتالیا ، ترکیه ،چین ) و یکی از معتبرترین برندهای جهانی درب اتوماتیک آسانسور می باشد. درب اتوماتیک سلکوم با تکیه بر 50 سال سابقه و تجربه این شرکت یکی از بهترین سیستم های درب اتوماتیک آسانسور سلکوم با قفل ایمنی دارای استاندارد از پرکارترین دربهای اتوماتیک اسانسور در دنیا با کمترین میزان گزارشات خرابی هست. درب اتوماتیک آسانسور سلکوم در سایز های 70 ، 80 و  90  موجود هستند.

گروه صنعتی دیارا یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه قطعات ، ماژول ها و سیستم ها در صنعت آسانسور است. مأموریت ما این است که شریک تجاری شماره یک جهانی و محلی برای اجزای آسانسور ابتکاری از طریق ساخت کلاس جهانی یک مدل عملیاتی سازگار ، سیستم های فناوری اطلاعات و فناوری برای شفافیت و قیمت درب اتوماتیک آسانسور و اجرای بی عیب و نقص باشیم.


درب اتوماتیک سلکوم :

- در درب اتوماتیک آسانسور مدل AUGUSTA EVO :
- درب با کیفیت Wittur مقرون به صرفه برای بازار مسکونی است.
- نصب آسان و سریع
- کاهش ابعاد عمق و ارتفاع
- امکان تنظیم سه بعدی برای غلبه بر شفت افست و شرایط میدان نامنظم
- زمان مونتاژ سریع
- کم صدا و عملکرد خوب
- غلطک های مشابه سری HYDRA سر و صدای کم عملکرد را تضمین می کنند
- قابلیت اطمینان و دوام اجزای کلیدی اثبات شده است
- تعمیر و نگهداری آسان
- دسترسی آسان برای قطعات تعمیر و نگهداری
- اجزای مشابه برای نسخه اصلی و جانبی باز
- کاهش سهام و مدیریت قطعات یدکی
- بسته بندی قابل ضبط چندگانه
- بسته بندی مدولار مقوا
- کلیه مواد بسته بندی قابل بازیافت هستند

 


درب طبقه اتوماتیک سلکوم :

نصب آسان و سریع
- در درب اتوماتیک آسانسور رابط در پانل ها: قابل تنظیم سه بعدی
- 45 دقیقه برای یک میلگرد
- کفش پایین نامتقارن
 
راحتی بالا و عملکرد خوب
- کامیون ها ، هماهنگ سازی و غلتک های ضد ضریب صدای کم عملکرد را تضمین می کنند.
- سیستم reclosing یکپارچه
 
نگهداری آسان
- تمام قطعات به راحتی قابل تعویض هستند.
- کلیه مؤلفه ها برای نگهداری آسان هستند.
- کفش های کشویی راهنما برای چک کردن و تعویض آسان
- همه غلتک ها بدون برطرف کردن قسمت های دیگر به راحتی قابل بررسی و حذف هستند.

قابلیت اطمینان
- اجزای خوب آزمایش شده و اثبات شده با قیمت درب آسانسور مناسب
- کلیه مواد بسته بندی قابل بازیافت هستند
- قلاب های ضد ریزش در پانل درب برای آستانه (ثبت اختراع)


درب سلکوم مدل Hydra :

درب اتوماتیک آسانسور چند منظوره Wittur است که برای حداکثر انعطاف پذیری برنامه طراحی شده است.
طیف گسترده ای از اعدام ها را می توان با هر نوع کاربرد و همچنین درب آسانسور کشویی از ساختمانهای مسکونی گرفته تا ساختمانهای اداری و هتلها استفاده نمود.

مزایا:
- درب اتوماتیک آسانسور منعطف و قابل اعتماد
- طیف گسترده ای از تنظیمات و اعدام ها
- طیف کاملی از اتمام ها
- امکان برآورده کردن هر برنامه کاربردی با درجه بالایی از شخصی سازی
- درب فرود Hydra با اپراتور Hydra Plus ، اپراتور Pegasus Plus (ترافیک متوسط) ، Eco Piuma و اپراتور Hydra 3000 Plus (برای ترافیک متوسط پایین) ترکیب شده است


قابل اعتماد و قابل اعتماد
در بهترین درب اتوماتیک آسانسور سازه ای مطمئن و مستحکم که برای سیستم های آسانسور پر سرعت و پر سرعت طراحی شده است.

سریع و بی صدا
باز کردن درب سریع و بی صدا ("غلتک های با کارایی بالا" ، ضد وزن خارجی ثابت ، قفل درب نصب شده بر روی یاتاقان).

طرح
در درب اتوماتیک آسانسور طیف وسیعی از راه حل ها و گزینه های طراحی باعث پگاسوس می شود
گزینه ساعت ”سرعت درب را مطابق با ساعت روز تنظیم می کند؛
دخمه پرپیچ و خم در هر دو طرف باز و درب بسته از هوا جلوگیری می کند
تلاطم در لرزه ها.

 

*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 



بهترین درب آسانسور

 

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

قطعات آسانسور

۰ بازديد

قطعات آسانسور

قطعات آسانسور
کاربرد قطعات آسانسور

در قطعات آسانسور امروزه آسانسورها به یک بخش جدانشدنی در زندگی ما تبدیل شده‌اند می‌توان اینگونه گفت که مخترع آسانسور نقش مهمی در لیست قطعات آسانسور کششی ایجاد برج‌های بلند داردو اگر آسانسوری اختراع نمی‌شد هیچ زمانی برجی هم ساخته نمی‌شد.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از مهم‌ترین و کاربرد قطعات آسانسور آشنا کنیم با ما همراه باشید.


 قطعات آسانسور

آسانسور از قطعات آسانسور بسیاری تشکیل شده‌است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.


ریل آسانسور

ریل آسانسور حرکات و بارهای ناموزون موجود در آسانسور را کنترل می‌کند درواقع ریل، قطعات آسانسور را در برابر حرکات ناموزون محفوظ نگه می‌دارد و به عنوان یک راهنما عمل می‌کند.


ضربه گیر درب آسانسور

در قطعات آسانسور هنگام بسته شدن درب آسانسور این قطعه کمک می‌کند تا درب به کابین ضربه گیر درب آسانسور وارد نکند و درب راحت‌تر بسته شود.

 


در بازکن آسانسور

    
این قطعات آسانسور دارای جک و همچنین یک اهرم می‌باشد و در کابین آسانسور به سمت قفل نصب می‌شد این امکان را فراهم می‌کند تا در هنگام بیرون آمدن از آسانسور درب آن را با یک ‌ضربه کوچک باز کرد.


تنظیم کننده سرعت یا گاورنور آسانسور


قطعات آسانسور در هنگام بالا یا پایین رفتن آسانسور استفاده از این دستگاه باعث می‌شود تا سرعت حرکت کابین در حد متعادل و مناسبی تنظیم شود.


اینکدر آسانسور


می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین قطعات آسانسور اینکدر آسانسور است که با استفاده از آن می‌توان تعداد پالس‌ها و میزان را به درستی مورد بررسی قرار داد و تنظیمات لازم در مورد حرکت کابین آسانسور را تشخیص داد.
این قطعات آسانسور انواع و اقسام مختلفی دارند و قیمت قطعات آسانسور می‌توان با توجه به ظرفیت آسانسور و سایر عوامل موثر این قطعه را خریداری کرد.


کفشک آسانسور


دونوع کفشک آسانسور داریم:
1-کفشک‌های غلطکی
2-کفشک‌های لغزشی
در قطعات آسانسور این کفشک‌ها قابل نصب در دو طرف کادر وزنه تعادل و یوک کابین می‌باشد. این قطعه به طور مستقیم با ریل دردسترس است و وظیفه هدایت کابین و وزنه تعادل دارد.


براکت ریل آسانسور

براکت ریل آسانسور انواع و اقسام مختلفی دارد که ما برحسب نیاز آسانسور مانند ظرفیت کابین آسانسور، ترمز و سرعت حرکت براکت مورد نظر خود را انتخاب می‌کنیم.
در قطعات آسانسور قلاب آسانسور از یک طرف به چهارچوب کایبن و از طرف دیگر به چهارچوب وزنه تعادل متصل می‌گردد در واقع وظیفه سیم بکسل معلق نگه داشتن کایین و وزنه تعادل است.

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts







تلفن تماس:
09128508137
02146839105- 6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور