کابل شبکه لگراند

۶ بازديد

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
کیفیت بالای تولید کابل شبکه

کیفیت بالای کابل شبکه لگراند برای انواع رده بندی‌ها از جمله Cat6A، Cat6 و Cat5e سیستم LCS2 مناسب بوده و تضمین کننده کارایی فوق العاده این سیستم از پچ پنل به سمت کیستون شبکه RJ45 می‌باشد.
 


کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند

انواع کابل شبکه لگراند به شرح ذیل می باشند:


1- کابل شبکه Cat6 UTP لگراند

یکی از مدل های کابل شبکه لگراند اصلی کابل Cat6 UTP است. این کابل متشکل از 8 رشته سیم با هادی مسی است. این سیم ها به صورت دو به دو به دور یکدیگر پیچانده می شوند. پهنای باند این کابل شبکه لگراند ها 1 گیگابیت بر ثانیه است و بستری مناسب را برای انتقال اطلاعات با فرکانس 250 مگا هرتز فراهم می کنند.
همچنین کابل شبکه لگراند Cat6 UTP لگراند این امکان را دارد که در فواصل کوتاه 55-37 متری، داده هایی با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه را منتقل کند. امروزه این کابل ها به حداقل استاندارد های لازم در کابل های مربوط به تجهیزات شبکه تبدیل شده اند.

 


2- کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند

این نوع کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک می باشد، دارای جنس مغزی مس و جنس روکش PVC است. متراژ حلقه کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند 500 متر می باشد. این کابل دارای کاربرد Indoor است. کاربرد این محصولات عمدتاً شبکه های خانگی و ادارات است.
به طور کلی جزو کابل های اترنت محسوب می شوند. این محصولات از جمله رایج ترین کابل شبکه لگراند مورد استفاده در شبکه می باشند که سرعت، بازدهی و پایداری لازم را برای این شبکه ها فراهم می کنند.

 


3- کابل شبکه لگراند Cat7

کابل شبکه لگراند Cat7 همانند مدل Cat6 متشکل از چهار جفت سیم است. یک جفت از این سیم ها مسئولیت انتقال اطلاعات را بر عهده دارد و یک زوج دیگر دیتا را دریافت می کند. دو جفت رشته باقی مانده نیز وظیفه خنثی سازی نویز را دارند.
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال بالاترین سرعت انتقال اطلاعات در این کابل شبکه لگراند ها 10 گیگابیت بر ثانیه با فرکانس 600 مگا هرتز است. این سرعت تا فاصله 90 متری برقرار می باشد. کابل های Cat7 در واقع همان سری پیشرفته Cat6 هستند که افت سیگنال بسیار کمتری دارند.


 
کابل های شبکه لگراند UTP و SFTP چه تفاوتی دارند؟


نمایندگی کابل شبکه لگراند UTP مخفف عبارت Unshielded Twisted Pair است و به معنی کابل هایی می باشد که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و دارای شیلد نیستند.
SFTP مخفف عبارت Screened Fully shielded Twisted Pair می باشد که منظور از آن کابل هایی است که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و غلاف کامل دارند. این کابل شبکه لگراند ها به دلیل روکش فلزی خود توانایی کاهش اثرات نویز و پارازیت را دارند.

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da %a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da %a9%d9%87 -%d9%84%da%af %d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

درب آسانسور

۰ بازديد

درب آسانسور

درب  آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور یک پروسه بسیار مهم است و انتخاب یک درب مناسب برای افزایش کارایی و ایمنی آسانسور حرف اول را می زند. از این رو باید بین درب های مختلف موجود در بازار، با شناختی که نسبت به اندازه درب آسانسور و کارایی های آن ها وجود دارد، بهترین نوع آن انتخاب و نصب شود. در کنار انتخاب درب مناسب، نصب و راه اندازی این درب ها هم اهمیت زیادی دارد و باید حتما به یک مرکز تخصصی سپرده شود. درب های مورد استفاده برای آسانسور ها هم شامل درب کابین و هم درب های طبقات می شود که مجموعه این نمونه درب آسانسور با هم سوار می شوند و عملکردشان به دنبال هم است.

 

 

 


درب کابین دربی است که روی کابین سوار می شود و درب های طبقات نیز در هر طبقه که آسانسور توقف دارد، نصب می شود. در کنار این دسته بندی، تمامی این درب های کابین و طبقات شامل انواع درب آسانسور و نیمه اتوماتیک نیز می شوند. استفاده از درب اتوماتیک برای آسانسور می تواند مزیت های زیادی داشته باشد. با این حال همین درب های اتوماتیک آسانسور هم انواع مختلفی دارند که باید برای انتخاب بهترین درب از لحاظ ایمنی و کارایی، با انواع این درب ها آشنا بود. در ادامه می خواهیم با بررسی انواع درب های مورد استفاده برای آسانسور ها، با انواع درب های اتوماتیک موجود نیز آشنا شویم.


درب تمام اتوماتیک آسانسور چیست و چه تفاوتی با لولایی دارد ؟
انواع درب آسانسور دارای تفاوت زیادی است زیرا جمعیت انسان ها روز به روز در حال افزایش است به همین دلیل دیگر مانند گذشته نمی توانند خانه حیاط دار داشته باشند و باید در آپارتمان های چند طبقه زندگی کنند. بنابراین برای سهولت در رفت و آمد در این ساختمان ها نیاز به آسانسور خواهند داشت. یکی از اجزای مهم در آسانسور که ایمنی آن را نیز تأمین می کند، درب آسانسور است. درب آسانسور بهترین انتخاب برای آسانسور خانه ی شما خواهد بود.


درب آسانسور برای اینکه شاهد خسارت مالی و حتی جانی نباشید شما باید حتماً‌ در هنگام نصب و سوار کردن درب آسانسور دقت کافی داشته باشید. به همین دلیل گفته می شود که یکی از وظایف اصلی درب آسانسور حفظ امنیت و ایمنی افراد است. زیرا باعث تفکیک فضا و قطع دسترسی به محیط های خطرناک می شود.
یکی دیگر از مزیت های انواع درب آسانسور این است که باعث زیبای محیط اطراف می شود. بد نیست بدانید که هر سیستم آسانسور دارای دو نوع درب است، درب طبقه و درب کابین

میزان درب طبقه ها به تعداد طبقات ساختمان بستگی دارد. در این مقاله در مورددرب آسانسور و تفاوت آن با درب لولایی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

بررسی کامل انواع درب آسانسور و قیمت انواع درب

درب آسانسور یکی از اجزای مهم آسانسور از نظر ایمنی و کارکرد، درب آسانسور(Elevator door) است. نصب و سوار کردن درب آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت بی دقتی در نصب اجزای مختلف درب آسانسور می‌توان شاهد بروز خسارت‌های مالی فراوان و حتی جانی بود. بر همین اساس مهم‌ترین وظیفه‌ی درب‌های آسانسور، تامین امنیت مسافران از طریق تفکیک فضا و قطع دسترسی به محیط‌های خطرناک است. همچنین نباید از جنبه تزییتی درب های اسانسور در کنار ایمنی آن غافل شد.درب آسانسور بر اساس موارد مختلفی طبقه بندی می‌شوند که در هر سیستم آسانسور دو نوع درب طبقه و درب کابین وجود دارد. تعداد درب طبقه به تعداد توقف‌های موجود در ساختمان بستگی دارد.

 

انواع درب اتوماتیک آسانسور

به طور کلی هر دستگاه آسانسور از مجموعه‌ای شامل دو نوع درب آسانسور تشکیل شده است که به صورت یکپارچه عمل می‌کنند. این مجموعه عبارت است از درب کابین که بر روی کابین سوار می‌شود و درب طبقات که در هر ایستگاه آسانسور یکی از آن وجود دارد. تقسیم‌بندی‌های دیگری نیز برای درب آسانسور  وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 


انواع درب آسانسور

تمامی درب آسانسور از مجموعه ای که شامل دو نوع درب (درب طبقه و درب کابین) تشکیل شده اند. این دو درب به صورت یکپارچه عمل می کنند و به صورت هماهنگ باز و بسته می شوند. در ادامه به طور مختصر در مورد قیمت درب آسانسور صحبت خواهیم کرد.


- درب کابین آسانسور

در درب آسانسور برای مشخص شدن درب کابین آسانسور باید تعداد ورودی و خروجی آسانسور را بدانیم. ولی به طور معمول در ساختمان های معمولی یک درب کابین بیشتر نداریم. این در به همراه آسانسور جا به جا می شود و زمانی که آسانسور به طور کامل از حرکت بایستد، باز می شود. وظیفه درب کابین آسانسور جدا کردن فضای کابین از محیط متحرک پیرامون است. با این کار جان مسافران را از خطرات احتمالی محافظت می کند. نکته مهم در مورد درب کابین این است که به هیچ عنوان از قیمت درب آسانسور برای آن استفاده نمی شود.

 

درب کابین آسانسور از اجزای زیر تشیکل شده است:
- کفشک ها
- کنتاکت
- موتور سر درب
- تسمه
- قرقره ها
- چهارچوب
- لته ها
- سیل درب
- درب طبقات آسانسور


به درگاهی که بین ایستگاه طبقه و چاه آسانسور قرار دارد، درب طبقه می گویند. اگر این درب در آسانسور تعبیه نشود خطراتی مانند سقوط به چاه یا برخورد با کابین در حال حرکت و … جان افراد را تهدید می کند. این درب آسانسور فقط زمانی که کابین آسانسور کاملاً در طبقه مورد نظر توقف کن، باز می شود. اینکه چه نوع دربی برای آن در نظر بگیرد به اندازه، فضای آسانسور، نوع کاربری آسانسور و استاندارهای موجود بستگی دارد.


 
تقسیم بندی درب آسانسور از نظر نوع کارکرد آن


در این تقسیم بندی درب کابین و درب طبقه آسانسور را از نظر نوع کار به دو دسته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم بندی می کنند. تفاوت این قیمت درب آسانسور در نوع نیروی است که هنگام باز و بسته شدن باید بر روی آن اعمال شود.


- درب آسانسور چیست و چگونه کار می کند؟
درب آسانسور از این نوع درب آسانسور هم برای درب کابین و هم برای درب طبقات استفاده می شود. همانطور که از نام آن پیداست این نوع درب به صورت خودکار باز و بسته می شود. درب آسانسور در ایران از دو نوع تلسکوپی و سنترال است. تفاوت این دو نوع درب در نحوه باز و بسته شدن آنها است. درب تلسکوپی از یک قسمت باز و بسته می شود اما درب سنترال از وسط باز می شود و سپس از کناره ها بسته می شود.

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


 


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

درب اتوماتیک آسانسور

۰ بازديد

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

ویژگی های درب کابین ویتور wittur

- درب اتوماتیک آسانسور دارای نصب سریع و آسان درب کابین ویتور بر روی کابین آسانسور
- تمامی اجزا بر اساس ترتیب مونتاژ بسته بندی شده است. لوازم هر جز در بسته های جداگانه قابل دسترسی میباشند
- درب اتوماتیک آسانسور ویتور با نصب راحت و بدون خطا و قطعات از پیش مونتاژ شده میباشد مانند:سیل پا خور و نصب چهار چوب آن بدون نیاز به جعبه ابزار پیشرفته میباشد
- قابلیت تست گرفتن مکانیزم سردرب اتومات کابین میباشد
- درب اتوماتیک آسانسور ویتور طراحی یکپارچه جهت تسریع و آهسته باز شدن درب های سانترال و درب های تلسکوپی جهت ممانعت از ایجاد هر گونه اشتباه است
- درب اتوماتیک آسانسور به گونه ای طراحی میشود که تنظیمات اضافی آن حذف گردد.
- نصب درب اتوماتیک آسانسور ویتور توسط یک نصاب شامل بیرون آوردن از جعبه میباشد و مونتاژ و نصب حداکثر 60 دقیقه زمان میبرد و در قیمت درب اتوماتیک آسانسور دارد برای درب طبقه ویتور 48 دقیقه پیش بینی میشود.

 


خرید و فروش درب اتوماتیک آسانسور

در  درب اتوماتیک آسانسور می توانید با مشاوران گروه صنعتی دیارا در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا رایگان از مشاوره های تخصصی مجموعه ما استفاده نمایید.

 

 


کاتالوگ درب سلکوم

کاتالوگ درب سلکوم برای بهتر و دقیق تر بودن نصب آسانسور باید از مشخصات فنی قطعات آسانسور آگاه باشیم تا بتوانیم هم در طراحی درب سلکوم و هم نقشه کشی آسانسور از آنها استفاده نماییم و هم اینکه می توان در انتخاب کردن قطعات مناسب آسانسور نیز از این مشخصات فنی و کاتالوگ درب سلکوم استفاده نماییم و بهترین قطعات را برای آسانسور مربوطه انتخاب نماییم. در این بخش ما کاتالوگ درب سلکوم بسیاری از قطعات مهم درب اتوماتیک آسانسور با برندهای معتبر را گردآوری کرده ایم که شما می توانید این مشخصات فنی بهمراه کاتالوگ درب سلکوم را دانلود نموده و از اطلاعات آن در نصب آسانسور خود استفاده کنید.

 

 

 

*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

قیمت درب آسانسور

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور سلکوم ایتالیا
درب سلکوم ایتالیا (Elevator landing door selecom)    

درباره شرکت درب سلکوم :

درب اتوماتیک آسانسور توسط شرکت سلکوم ایتالیا بزرگترین سازنده دربهای اتوماتیک اسانسوردر دنیا (در کارخانجات ایتالیا ، ترکیه ،چین ) و یکی از معتبرترین برندهای جهانی درب اتوماتیک آسانسور می باشد. درب اتوماتیک سلکوم با تکیه بر 50 سال سابقه و تجربه این شرکت یکی از بهترین سیستم های درب اتوماتیک آسانسور سلکوم با قفل ایمنی دارای استاندارد از پرکارترین دربهای اتوماتیک اسانسور در دنیا با کمترین میزان گزارشات خرابی هست. درب اتوماتیک آسانسور سلکوم در سایز های 70 ، 80 و  90  موجود هستند.

گروه صنعتی دیارا یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه قطعات ، ماژول ها و سیستم ها در صنعت آسانسور است. مأموریت ما این است که شریک تجاری شماره یک جهانی و محلی برای اجزای آسانسور ابتکاری از طریق ساخت کلاس جهانی یک مدل عملیاتی سازگار ، سیستم های فناوری اطلاعات و فناوری برای شفافیت و قیمت درب اتوماتیک آسانسور و اجرای بی عیب و نقص باشیم.


درب اتوماتیک سلکوم :

- در درب اتوماتیک آسانسور مدل AUGUSTA EVO :
- درب با کیفیت Wittur مقرون به صرفه برای بازار مسکونی است.
- نصب آسان و سریع
- کاهش ابعاد عمق و ارتفاع
- امکان تنظیم سه بعدی برای غلبه بر شفت افست و شرایط میدان نامنظم
- زمان مونتاژ سریع
- کم صدا و عملکرد خوب
- غلطک های مشابه سری HYDRA سر و صدای کم عملکرد را تضمین می کنند
- قابلیت اطمینان و دوام اجزای کلیدی اثبات شده است
- تعمیر و نگهداری آسان
- دسترسی آسان برای قطعات تعمیر و نگهداری
- اجزای مشابه برای نسخه اصلی و جانبی باز
- کاهش سهام و مدیریت قطعات یدکی
- بسته بندی قابل ضبط چندگانه
- بسته بندی مدولار مقوا
- کلیه مواد بسته بندی قابل بازیافت هستند

 


درب طبقه اتوماتیک سلکوم :

نصب آسان و سریع
- در درب اتوماتیک آسانسور رابط در پانل ها: قابل تنظیم سه بعدی
- 45 دقیقه برای یک میلگرد
- کفش پایین نامتقارن
 
راحتی بالا و عملکرد خوب
- کامیون ها ، هماهنگ سازی و غلتک های ضد ضریب صدای کم عملکرد را تضمین می کنند.
- سیستم reclosing یکپارچه
 
نگهداری آسان
- تمام قطعات به راحتی قابل تعویض هستند.
- کلیه مؤلفه ها برای نگهداری آسان هستند.
- کفش های کشویی راهنما برای چک کردن و تعویض آسان
- همه غلتک ها بدون برطرف کردن قسمت های دیگر به راحتی قابل بررسی و حذف هستند.

قابلیت اطمینان
- اجزای خوب آزمایش شده و اثبات شده با قیمت درب آسانسور مناسب
- کلیه مواد بسته بندی قابل بازیافت هستند
- قلاب های ضد ریزش در پانل درب برای آستانه (ثبت اختراع)


درب سلکوم مدل Hydra :

درب اتوماتیک آسانسور چند منظوره Wittur است که برای حداکثر انعطاف پذیری برنامه طراحی شده است.
طیف گسترده ای از اعدام ها را می توان با هر نوع کاربرد و همچنین درب آسانسور کشویی از ساختمانهای مسکونی گرفته تا ساختمانهای اداری و هتلها استفاده نمود.

مزایا:
- درب اتوماتیک آسانسور منعطف و قابل اعتماد
- طیف گسترده ای از تنظیمات و اعدام ها
- طیف کاملی از اتمام ها
- امکان برآورده کردن هر برنامه کاربردی با درجه بالایی از شخصی سازی
- درب فرود Hydra با اپراتور Hydra Plus ، اپراتور Pegasus Plus (ترافیک متوسط) ، Eco Piuma و اپراتور Hydra 3000 Plus (برای ترافیک متوسط پایین) ترکیب شده است


قابل اعتماد و قابل اعتماد
در بهترین درب اتوماتیک آسانسور سازه ای مطمئن و مستحکم که برای سیستم های آسانسور پر سرعت و پر سرعت طراحی شده است.

سریع و بی صدا
باز کردن درب سریع و بی صدا ("غلتک های با کارایی بالا" ، ضد وزن خارجی ثابت ، قفل درب نصب شده بر روی یاتاقان).

طرح
در درب اتوماتیک آسانسور طیف وسیعی از راه حل ها و گزینه های طراحی باعث پگاسوس می شود
گزینه ساعت ”سرعت درب را مطابق با ساعت روز تنظیم می کند؛
دخمه پرپیچ و خم در هر دو طرف باز و درب بسته از هوا جلوگیری می کند
تلاطم در لرزه ها.

 

*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 



بهترین درب آسانسور

 

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

`

قطعات آسانسور

۰ بازديد

قطعات آسانسور

قطعات آسانسور
کاربرد قطعات آسانسور
تابلو فرمان AC2

قطعات آسانسور تابلو فرمانAC2 وظیفه پذیرش درخواست‌ها از کابین و طبقات آسانسور، تشخیص موقعیت کابین، لیست قطعات آسانسور کششی نظارت کردن برای حرکت بدون خطر کابین، کنترل تمامی تجهیزات آسانسور از جمله درب کابین، ترمز و… ، حفاظت الکتریکی از تجهیزات و کنترل سرعت موتور اصلی را دارد.


جعبه سه فاز آسانسور

قطعات آسانسور این جعبه وظیفه انتقال برق سه فاز و تک فاز به دیگر تجهیزات آسانسور را دارد.
این جعبه از فیوز سه فاز، لامپ سیگنال، فیوز تک فاز، پریز تک فاز و سیم تشکیل شده است.


تراول کابل

قطعات آسانسور این کابل از سیم‌های به هم چسبیده تشکیل شده است که وظیفه عبور جریال الکتریکی را دارند؛ این کابل‌ها باید جریان الکتریکی عبور کرده را به کابین آسانسور برسانند.


جعبه ریویزیون

لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک  میتوان گفت این جعبه در بالای کابین اسانسور نصب می‌شود و به وسیله این جعبه ، آسانسور را به صورت دستی می‌توان تنظیم کرد.


موتور آسانسور یکی از مهم‌ترین قطعات آسانسور

قطعات آسانسور قلب تپنده آسانسور، موتور آسانسور است؛ موتور اسانسور به دو دسته تقسیم می‌شود که عبارت است از:

 

موتور آسانسور(قلب تپنده آسانسور)

1-موتور آسانسور گیربکس
این مدل موتور در مقایسه موتور آسانسور گیربکس قدیمی‌تر است. این موتور به انرژی و برق زیادی برای هربار شروع حرکت احتیاج دارد. موتور گیربکس به دلیل دور زیاد صدای زیادی دارد.(1500 دور در دقیقه)
2- موتور آسانسور گیرلس
این موتور آسانسور به موتور بدون گیربس و یا موتور گیرلس معروف است.
قطعات آسانسور این موتور آسانسور برق بسیار کمی استفاده می‌کند ولی قیمت این موتور بسیار بالاتر از قیمت موتور گیربکس است.
موتور گیرلس دارای حجم بسیار کمی می‌باشد.
مزیت موتور گیرلس این است که به روغن کاری احتیاج ندارد در مقابل موتور گیربکس احتیاج به روغن‌کاری دارد.


نتیجه گیری


قطعات آسانسور آسانسور از قطعات بسیاری تشکیل شده است از مهم‌ترین قطعات آسانسور به موتور آسانسور می‌توان اشاره کرد. اگر قصد خرید موتور آسانسور را دارید به شما پیشنهاد می‌کنم یک موتور آسانسور گیرلس تهیه نمایید.

 


لیست قطعات آسانسور کششی

در قطعات آسانسور  میتوان گفت آسانسور(elevator) کلمه ای فرانسویست که به زبان ساده اتاقکی است عمدتا به شکل مستطیل که به آن کابین آسانسور گفته میشود و به افراد کمک میکند که خود یا وسایل را به طبقات بالایی و یا طبقات زیرین برسانند. به عبارت دیگر آسانسور وسیله حمل و نقل عمودی میباشد که حرکت بین طبقات را سهولت و سرعت میبخشد، کاربرد قطعات آسانسور آسانسور ها به کمک الکترو موتور های مختلفی کار میکنند.این الکترو موتور ها اکثرا بالای آسانسور در اتاقی به نام موتور خانه قرار دارند.در لیست قطعات آسانسور کششی الکترو موتور ها دارای فلکه هایی هستند که این فلکه ها شیار هایی برای قرار گرفتن کابل های فولادی یا به اصطلاح سیم بکسل را دارا هستند.قیمت قطعات آسانسور تاثیر در کابین آسانسور توسط سیم بکسل ها الکترو موتور و ریل های راهنما بین طبقات به صورت عمودی حرکت می کند.

 

 


اگر آسانسور را وسیله ای حساب کرده ایم که توانایی جا به جایی به سمت بالا و پایین را داشته باشد و توانایی جا به جایی افراد و وسایل را داشته باشد میتوان گفت اولین آسانسور مربوط به ۳۳۶ سال قبل از میلاد مسیح در روم باستان میباشد که غالبا توسط دست و کمک افراد و حیوانات حرکت میکرده است.
قطعات آسانسور پس از آن در قرن ۱۸ شخصی به نام لویی پانزدهم  در سال ۱۷۴۳ اولین آسانسور که به عنوان وسیله ای برای مسافر اختصاص داده شده بود را مورد استفاده قرار داد که در خارج از کاخ تعبیه شده و قادر به حرکت از همکف به بالکن و بلعکس بوده است و مکانیزم آن شامل وزنه و قرقره هایی بوده است که توسط افرادی به دستور پادشاه به از طبقه بالا به پایین حرکت مینموده است که به آن صندلی پرواز نیز گفته میشود.
در لیست قطعات آسانسور کششی میتوان گفت سر انجام در سال ۱۸۰۰ میلادی تکنولوژی آسانسور پیشرفت خود را آغاز کرده تا اینکه در سال  ۱۸۲۳ دو معمار انگلیسی اتاقکی ساختند که توسط نیروی بخار جا به جا میشد ولی آنچنان قابل اعتماد نبود. اما پس از آن شخصی به نام الیشا اوتیس که بنیان گذار اولین شرکت ساخت آسانسور نیز هست با طراحی آسانسوری ایمن با طراحی ترمز ایمنی که امروزه آنرا آسانسور کششی مینامیم پا به عرصه نهاده است.
قطعات آسانسور برای اولین بار این سیستم را در سال ۱۸۵۴ در نمایشگاه جهانی نیویورک به نمایش گذاشت ،اولین آسانسور در جهان در تاریخ ۱۸۷۴ در ساختمانی در نیویورک توسط شرکت اوتیس ساخته و نصب گردید.

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts



تلفن تماس:
09128508137
02146839105- 6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

 

کابل شبکه بلدن

۰ بازديد

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن
کابل شبکه بلدن فیبر نوری

کابل شبکه بلدن فیبر نوری به این خاطر که جهان به پهنای باند بیشتری نیاز دارد و همچنان برای رسیدن به آن عطش دارد که این موجب می‌شود تا طراحی کابل‌های شبکه‌ی فیبر نوری افزایش یافته و به دنبال حتی قیمت کابل شبکه بلدن که از نوع فیبر نوری است، کاهش داشته باشد. بیایید با تعدادی از مزایای کابل فیبر نوری که توسط بلدن طراحی شده‌اند، آشنا شویم.


 
مزایای کابل فیبر نوری

کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg پشتیبانی از پهنای باند بالا: در حال حاضر برای پهنای باند هیچ فناوری بهتر از فیبر نوری وجود ندارد. همچنین عملکرد کابل شبکه بلدن توسط خود سیم و اجزا آن محدود نخواهد شد.
ایمنی ذاتی فیبر نوری: کابل شبکه بلدن خصوصا نوع فیبر نوری آن ایمنی بسیاری بالایی دارند.
بی‌خطر بودن:کابل شبکه بلدن cat5 از آنجا که در این کابل‌ها برق در انتقال داده‌ها دخیل نمی‌باشد و داده‌ها از طریق نور منتقل می‌شوند، می‌توان به بی‌خطر بودن آن‌ها نیز اشاره کرد.


کابل شبکه بلدن مقاوم بودن در برابر نوسانات آب و دما: فیبرهای نوری تحت تاثیر تغییرات دما، آب و هوای بد و رطوبت قرار نمی‌گیرند. به عنوان مثال در صورت تماس با آب باران، ارتباط مانند گذشته همچنان برقرار خواهد ماند.
فاقد تداخل الکترومغناطیس: کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg فیبرهای نوری تحت تاثیر EMI قرار نگرفته و می‌توانید از آن‌ها در کنار تجهیزات صنعتی استفاده کنید.


 
خرید کابل شبکه بلدن

خرید کابل شبکه بلدن چندان آسان نمی‌باشد. مجموعه‌ی عظیمی از کابل شبکه بلدن در انوع مختلف وجود دارد که شما می‌توانید در اختیار داشته باشید. این کابل‌ها علاوه بر تفاوت در نوع، در طول‌های مختلف، رنگ‌های متنوع و... نیز به بازار ارائه می‌شوند. خرید یک کابل شبکه بلدن cat5 بسیار مهم بوده و نکات حیاتی را در بر می‌گیرد که اگر با آگاهی کافی اقدام نکنید هزینه‌های اضافی زیادی نیز پرداخت خواهید کرد.
 
 


موارد ضروری کابل شبکه

کابل شبکه بلدن این روزها از کابل شبکه بلدن استفاده‌های فراوانی می‌شود، حتی در مکان‌هایی که مجهز به مودم روتر بوده و اتصالات از طریق وایفای صورت می‌گیرد نیز گزینه‌های اتصال با کابل شبکه بلدن نیز وجود دارد.نمایندگی کابل شبکه بلدن مدل‌های مختلف از مودم‌ها دارای تعداد پورت‌های متفاوتی برای کابل‌ها هستند و هرچه مودم روتر شما بزرگتر باشد تعداد بیشتری پورت LAN در اختیار خواهید داشت.

 

 

اگرچه وایفای‌ها در حال پیشرفت هستند و سطوح بالاتری از اتصال را ارائه می‌دهند، کابل شبکه بلدن نیز در همین راه قرار دارند و مزایای متمایزی را ارائه می‌دهند. کابل شبکه بلدن cat6 sftp یکی از مواردی که برای خرید کابل شبکه بلدن باید در نظر داشته باشید فاصله از مودم روتر است که باید براساس آن فاصله اندازه‌ی درستی برای کابل انتخاب کنید. هرچند که کابل‌ها در اندازه‌های بسیار متنوعی وجود دارد و شما با هر نیازی که باشید، می‌توانند آن را تامین کنند.

 

 

*برای دیدن کابل شبکه بلدن کلیک نمایید

 

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%a8%d9%84%d8%af%d9%86/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6



 


سایت:
https://rayancable.com/

 

کابل شبکه بلدن
نمایندگی کابل شبکه بلدن
کابل شبکه بلدن cat6 sftp
کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg
کابل شبکه بلدن cat5

 

 

 

کابل شبکه لگراند

۰ بازديد

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند

نکاتی که در هنگام نصب کابل شبکه Cat6 باید رعایت شود:


کابل شبکه لگراند Cat6 و Cat6a باید به درستی و نصب انجام گردد تا به مشخصات مورد نیاز برسد.
کابل شبکه Cat6 نباید بیش از حد محکم و یا خم شود و شعاع خمش باید حداقل چهار برابر قطر خارجی باشد.
جفت سیم‌ها نباید باز شود و محافظ خارجی نباید بیشتر از ۰.۵ در ۷/۱۲ میلیمتر باشد.
برای بهتر شدن عملکرد قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp در فضاهایی با تداخل فرکانس بالا (EMI) لازم است تا از کابل محافظت شود. بنابراین حفاظت احتمال خراب شدن EMI را بر روی داده‌های آن کمتر می‌کند.


نگهدارنده معمولا از یک پایه کابل شبکه لگراند Cat6 به طرف دیگر با استفاده از یک سیم کششی از طریق آن در کنار جفت‌های تابیده شده حفظ می شود همچنین در انتهای هر کابل شبکه Cat6 برای اتصال الکتریکی از یک جک کمک گرفته می‌شود.


 

 
قیمت کابل شبکه CAT6 SFTP

کابل شبکه لگراند این محصول با قیمت بسیار مناسب در مجموعه پاناتل ارائه می‌شود. شما در پاناتل می توانید پایین ترین قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp مانند انواع کابل شبکه را از بین تولید کنندگان داخلی، وارد کنندگان و نمایندگی کابل شبکه لگراند دریافت نمایید.


کابل شبکه اوت دور

این کابل شبکه لگراند برای فضای بیرون کاربرد دارد. کابل شبکه اوت دور بگونه ای طراحی و ساخته شده است که در مقابل شرایط فیزیکی مانند تغییرات دما، برف، باران و اشعه UV خورشید مقاومت دارد. همچنین از مهمترین ویژگی این کابل می‌توان به ضد آب بودن آن اشاره نمود لذا این کابل با رنگ مشکی در بازار مشخص شده است. ککابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک دارای روکش اضافی می باشد که در برابر هرگونه شرایط فیزیکی محیطی مقاومت می‌کند. کابل شبکه لگراند اصلی اوت دور غیر دفنی علاوه بر روکش فوق یک لایه محافظتی STEEL ARMORDED و یک لایه سیم که از آسیب دیدن توسط حیوانات جونده مانند موش جلوگیری می نماید.


کاربرد کابل شبکه اوت دور

کابل شبکه لگراند مناسب جهت استفاده در محیط‌های بیرونی
- بکارگیری برای کارخانه ها
- مناسب برای کارگاه ها، مراکز صنعتی
- استفاده در محیط‌های صنعتی و نویزدار(مخابراتی)
- دارای تست فلوک تا متراژ ۹۰ متر


 
چگونگی تشخیص کابل شبکه اوت دور

انواع کابل شبکه لگراند برای تشخیص یک کابل شبکه اوت دور مناسب از تست فلوک می‌توان استفاده کرد. بطوریکه برای تشخیص استاندارد با تست فلوک از کابلی با برش ۹۰ متر استفاده می کنیم که برای نوع تست از چنل یا پرمننت استفاده می شود که دارای شرایط تست مختلفی می باشند. تست پرمننت به مراتب سخت تر از چنل می باشد. کابل شبکه لگراند که پرمننت آن مثبت باشد، قطعا چنل آن نیز مثبت است و یا بالعکس می باشد.

 


فروش کابل شبکه لگراند بر اساس نوع محافظ

رایجترین انوع محافظ که در فروش کابل شبکه لگراند از اهمیت خاصی برخوردارند عبارتند از:
کابل UTP: بدون غلاف محافظ
کابل STP: دارای غلاف محافظ
کابل S-UTP: کابل شبکه روکش دار بدون غلاف محافظ
کابل U-FTP: با فویل محافظ برای سیم ها
کابل SFTP:قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال دارای غلاف محافظ و روکش زرورقی

 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da %a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da %a9%d9%87 -%d9%84%da%af %d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09120311138
02133117592
 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

کابل شبکه نگزنس

۰ بازديد

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل شبکهCAT6 SFTP نگزنسOutdoor

کابل شبکه نگزنس Cat6 نگزنس مدل Outdoor جهت اتصال و شبکه کردن دو سیستم کامپیوتر و یا لپ تاپ و همچنین در تجهیزات و کارهای شبکه به کار برده می شود و همچنین  تاثیر در لیست قیمت کابل شبکه نگزنس برای برقراری اتصال بین مودم و سیستم کامپیوتر و لپ تاپ ، برای اتصال به اینترنت نیز استفاده می شود.
 


مشخصات فنی کابل شبکه CAT6 SFTP نگزنس Outdoor

کابل شبکه نگزنس از نوع کابل شبکه cat6 و SFTP است که توانایی جا به جایی اطلاعات در شبکه با سرعت 100 مگابایت واقعی را نیز دارد. با توجه به قرقره ی 500 متری ، می توانید پچ کورد cat6 خود را در متراژ دلخواه با استفاده از سوکت RJ45 شبکه ایجاد کنید .
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor از یک روکش پلی اتیلن و قابل انعطاف طراحی شده است که 8 عدد رشته سیم را در بر گرفته است و با توجه به مدل این کابل شبکه نگزنس و جنس روکش در فضای خارج از ساختمان می توان از آن استفاده کرد چون در مقابل آب و نور خورشید و گرد و خاک مقاوم است.این کابل کیفیت ساخت بالایی دارد و در متراژ بلند نیز بدون نویز عمل می کند. همچنین برای استفاده در دستگاه های افزایش طول در بستر شبکه ، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.


 
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک

کابل شبکه نگزنس تست فلوک از محصولات شرکت نگزنس است که در دسته‌ی کابل شبکه نگزنس Cat6 قرار دارد. این نوع از کابل شبکه نگزنس توانایی انتقال اطلاعات با سرعت 1 گیگابیت در ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز را دارند. در این محصول به دور کل کابل یک شیلد و فویل قرار دارد؛
به همین دلیل توانایی جلوگیری از ورود نویز و اختلال را دارد. هنگام خرید کابل شبکه  نگزنس باید به روکش، مغزی، متراژ و رنگ آن توجه کرد. در مورد ساختار کابل شبکه نگزنس Cat6 SFTP نگزنس باید گفت که از یک مغزی مسی- CCC تشکیل شده‌ و نوع روکش به کار رفته در آن PVC+PE است؛ این روکش سبب مقاومت کابل‌ها در فضاهای باز و بیرونی می‌شود. بر روی این محصول تست فلوک پرمننت انجام شده ‌است.
 


ویژگیهای کابلcat6 utp تست فلوک

کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک با روکش LSZH نارنجی رنگ با پارت نامبر N100.607  و کیفیت اورجینال و گارانتی تست فلوک
کابل شبکه نگزنس سازگار با تمام استانداردهای کابل Cat6
پشتیبانی از کلیه کاربردهای کلاس E
دارای یک قسمت پلاستیکی به شکل بعلاوه(+) در مرکز کابل برای حفظ شکل هندسی و عملکرد کابل
تست شده تا 350MHz
استاندارد بین المللی کابل شبکه نگزنس EN 50288; IEC 61156-5; ISO/IEC 11801
 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09120311138
02133117592




سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

داربست

۰ بازديد

داربست 

|انواع داربست|قیمت داربست| اجاره داربست|داربست فروشی|قیمت داربست فلزی |داربست فلزی چیست|  

داربست

 

مشاوره با ما : 09124034925

 

داربست خرپا

در داربست های خرپا صفحه ی اصلی کار روی نردبان های متحرک یا سه پایه قرار داده می شود.
این داربست فروشی برای ارتفاع 5 متری استفاده می شود و به طور معمول برای کار در داخل اتاق مانند تعمیرات، نقاشی و موارد مانند آن استفاده می شود.


داربست فلزی چیست

داربست غرب تهران از لوله ها، اتصالات و داربست های فلزی که به هم متصل می شوند، تشکیل شده است.
مونتاژ و برچیدن این داربست فلزی آسان است و در عین حال نیازمند مهارت و دقت بالایی برای نصب است.
این نوع داربست استحکام بهتر، دوام بیشتر و مقاومت بالایی دارد.
اگرچه اندکی هزینه نصب آن نسبت به سایر داربست ها بیشتر است، اما ایمنی بیشتری برای کارگران فراهم می کند.
نصب داربست فلزی، داربست فروشی یک سازه فلزی یا چوبی است که در پروژه های ساختمانی برای استفاده از کارگر در ارتفاع بالاتر از ۳ متر به کار میرود.


داربست گسترش ارتفاع ساختمان ها سبب شده که به تجهیزات راحت تر و سبک تر و کاراتر نیاز باشد.
در این حال باید ایمنی و سرعت کار نیز در نظر گرفته شود. داربست از لوله های فولادی تشکیل شده است.
که قطر آن ها ۴۸/۳ میلیمتر که به آن اصطلاحا لوله پنج سانتی متری نیز گفته می شود.
و حداقل ضخامت این لوله ها ۴ میلیمتر است. که با بست های مربوط قابل نصب می گردد.
اکثر داربست غرب تهران بر روی زمین بنا شده اند.
قیمت داربست تاثیر در می توان گفت سریعترین نوع اجرای داربست ، داربست فلزی می باشد.
ولی در حالت های خاص ، داربست های معلق هستند که پایه آن روی هوا و بدنه به ساختمان نصب می شود.
داربست فلزی شامل یک یا چند جایگاه ، اجزای نگهدارنده ، اتصالات و تکیه گاه می باشد. و لازمه ساخت این سازه ها داشتن مهارت ویژه ای می باشد.

 

داربست ارزان غرب تهران

انواع داربست فلزی غرب تهران پر کاربردترین داربست ها می باشد.
که تجهیزات و ابزار مورد نیاز این داربست ها عبارتند از :
داربست لوله های فولادی ، مغزی ، بست های فلزی ، کفشک یا پایه فولادی ، لنگر یا مهاربند ، داربست پیچی ، چرخهای فولاد ، آچار دوسر رینگ کروم وانادیم استاندارد می باشد.
داربست انواع مختلفی دارند.

 

 

*برای دیدن سایت داربست کلیک نمایید.

 

https://darbastbashiri.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/






اجاره داربست


 

 
تلفن تماس:
09124034925
09918535721

 
سایت:
https://darbastbashiri.ir

 

داربست

انواع داربست
قیمت داربست
داربست فروشی
اجاره داربست
قیمت داربست فلزی
داربست فلزی چیست

 

 

 

درب آسانسور

۰ بازديد

درب آسانسور

درب  آسانسور

 مزیت های استفاده از درب‌های اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور دارای مزایای بسیاری میباشد. بعد از آشنایی کلی با انواع درب های اتوماتیکی که می توان برای آسانسور ساختمان های مختلف از آن ها استفاده کرد، می توان به برخی مزیت های کاربرد درب اتوماتیک برای آسانسور نیز اشاره کرد. استفاده از درب های اتوماتیک آسانسور در سازه های مدرن تر موجب افزایش کارایی و امنیت آسانسور ها شده است. این درب ها سرعت بسیار بالا تری دارند و سر و صدای آن ها در زمان جا به جایی افراد در کابین آسانسور بین طبقات، بسیار کم است.

از طرفی استفاده از این درب ها به نسبت راحت تر است. زیبایی و مدرن بودن از دیگر مزیت های درب آسانسور در ایران است. افزایش امنیت و بهبود کاربری درب هایی که از نوع اتوماتیک هستند هم از دیگر مزیت های قابل توجه درب های اتوماتیک است.


معایب درب های اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور دارای معایبی نیز میباشد و در کنار مزیت های ذکر شده برای استفاده از درب آسانسور این درب ها در مواردی مشکلاتی نیز دارند. خصوصا اگر در زمان انتخاب و خرید آن ها به اصول ایمنی، نوع ساختمان و میزان فضا و تردد آن توجه نشود. از طرفی اگر نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک به درستی انجام نشود، به هم خوردن تنظیمات این درب ها یا بروز برخی نقص های فنی در این درب ها کار را برای ساکنین مشکل می کند.

برای انتخاب انواع درب آسانسور باید دقت زیادی به خرج داد، چرا که استفاده از درب های نامناسب و بی کیفیت می تواند علاوه بر هدر دادن هزینه، امنیت ساکنین را هم به خطر بیاندازد. مشکلاتی نظیر از کار افتادن چشمی آسانسور یا به خوردن تنظیمات از جمله معایب درب های اتوماتیک است.

نصب و راه اندازی این درب آسانسور ها نیز به مهارت بسیار بیشتری نیاز دارد و کوچک ترین خطایی می تواند مشکلات عمده ای را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل برای انتخاب، نصب، راه اندازی و تعمیر درب‌های اتوماتیک آسانسور حتما از مراکز تخصصی مانند مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید تا از بروز مشکلات جبران ناپذیر جلوگیری کنید.


قیمت درب آسانسور

باید در نظر داشت که:
قیمت روز درب آسانسور  وارداتی به دلیل بهره گیری از فناوری و تکنولوژی بسیار پیشرفته، استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت بالا مطمئنا از قیمت روز درب آسانسورهای تولید داخلی همواره بیشتر می باشد.
علاوه بر درب های آسانسور که باید دارای کیفیت بالایی باشند، دیگر قطعات بکار گرفته در صنعت آسانسور نیز باید دارای استاندارد باشند.


عوامل موثر بر قیمت درب آسانسور

قیمت درب آسانسور با توجه به سایز درب های آسانسور که از پر فروش ترین سایز درب ها می‌توان به سه سایز 70 و 80 و 90 اشاره کرد متفاوت است. و از عوامل موثر دیگر بر قیمت درب آسانسور می‌توان به برند درب و نوع درب های آسانسور اشاره کرد که قیمت درب های آسانسور تمام اتوماتیک نسبت به درب های نیمه اتوماتیک گران تر است.

درب‌های طبقات مشهود‌ترین بخش بیرونی آسانسور می‌باشند و علاوه بر ایمنی، جنبه‌ی زیبایی نیز دارند. به همین منظور در طراحی آنها از مواد مختلف از جمله آهن، استیل، شیشه ای و... در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده می‌گردد تا با معماری بنا هماهنگ گردند.

ارتفاع درب طبقات معمولا ۱۹۵ سانتی‌متر است. قیمت درب آسانسور حتما باید دارای شیشه جهت نمایش حضور کابین در طبقه باشند. در انتخاب و طراحی درب کابین توجه به حداقل زمان باز و بسته شدن و عرض مناسب بسیار ضروری می‌باشد. در طراحی آسانسور با توجه به معماری بنا می‌توان برای کابین یک درب یا دو درب(مجاور یا متقابل) در نظر گرفت. قبل از خرید لوازم آسانسور می‌توانید از پشتیبانی فنی کلمان مشاوره تخصصی دریافت کنید.

به بهترین درب آسانسور هایی که در یک راستا باز و بسته می شوند (چپ یا راست) و با داشتن مکانیزم(که در اصطلاح کمان درب باز کن و متعلقات درب لولائی ) را باز می کند درب کابین نیمه اتوماتیک می گویند (به دلیل آنکه این مکانیزم فقط قفل درب طبقه لولائی را باز می کند و باید درب طبقه آسانسور را با دست باز شود نیمه اتوماتیک می نامند). و مکانیزم بازشدن آن به سه دسته تقسیم بندی می شوند؛ چپ باز شو ؛راست بازشو،مرکز بازشو (سنترال)

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6



 



 


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
 

 

 

 

درب اتوماتیک آسانسور

۰ بازديد

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

ویژگی های درب کابین ویتور wittur

- درب اتوماتیک آسانسور دارای نصب سریع و آسان درب کابین ویتور بر روی کابین آسانسور
- تمامی اجزا بر اساس ترتیب مونتاژ بسته بندی شده است. لوازم هر جز در بسته های جداگانه قابل دسترسی میباشند
- درب اتوماتیک آسانسور ویتور با نصب راحت و بدون خطا و قطعات از پیش مونتاژ شده میباشد مانند:سیل پا خور و نصب چهار چوب آن بدون نیاز به جعبه ابزار پیشرفته میباشد
- قابلیت تست گرفتن مکانیزم سردرب اتومات کابین میباشد
- درب اتوماتیک آسانسور ویتور طراحی یکپارچه جهت تسریع و آهسته باز شدن درب های سانترال و درب های تلسکوپی جهت ممانعت از ایجاد هر گونه اشتباه است
- درب اتوماتیک آسانسور به گونه ای طراحی میشود که تنظیمات اضافی آن حذف گردد.
- نصب درب اتوماتیک آسانسور ویتور توسط یک نصاب شامل بیرون آوردن از جعبه میباشد و مونتاژ و نصب حداکثر 60 دقیقه زمان میبرد و در قیمت درب اتوماتیک آسانسور دارد برای درب طبقه ویتور 48 دقیقه پیش بینی میشود.

 


خرید و فروش درب اتوماتیک آسانسور

در  درب اتوماتیک آسانسور می توانید با مشاوران گروه صنعتی دیارا در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا رایگان از مشاوره های تخصصی مجموعه ما استفاده نمایید.

 

 


کاتالوگ درب سلکوم

کاتالوگ درب سلکوم برای بهتر و دقیق تر بودن نصب آسانسور باید از مشخصات فنی قطعات آسانسور آگاه باشیم تا بتوانیم هم در طراحی درب سلکوم و هم نقشه کشی آسانسور از آنها استفاده نماییم و هم اینکه می توان در انتخاب کردن قطعات مناسب آسانسور نیز از این مشخصات فنی و کاتالوگ درب سلکوم استفاده نماییم و بهترین قطعات را برای آسانسور مربوطه انتخاب نماییم. در این بخش ما کاتالوگ درب سلکوم بسیاری از قطعات مهم درب اتوماتیک آسانسور با برندهای معتبر را گردآوری کرده ایم که شما می توانید این مشخصات فنی بهمراه کاتالوگ درب سلکوم را دانلود نموده و از اطلاعات آن در نصب آسانسور خود استفاده کنید.

 

 

 

*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

قیمت درب آسانسور

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
بهترین درب اتوماتیک آسانسور